צילום קינוחים

צילום קינוחים

בתקופה האחרונה שבה עוברים על כולנו ימים לא פשוטים, קל לשכוח שבעצם עכשיו קיץ, שמש בחוץ, ואפילו המדוזות כבר עזבו. אז חשבתי להזכיר לכם את הכיף שבקיץ בבלוג קייצי ומרענן, שייתן לכם אתנחתא מהחדשות.

צילום תדמיתי למסעדה

במסגרת צילום מדור “המסעדה הגדולה” בירחון “חיים בעמק” בו אני מצלם כבר למעלה מ-4 שנים, הגעתי ל Si Café  בתחנת הדלק בבית השיטה.
פגשתי שם את גיל מזור, הבעלים החדש של המקום, ובשיחה מקדימה לצילומים, הוא ביקש להעביר את המסר שהמקום הוא ה-בית קפה של העמק (עמק יזרעאל), שחשוב לו שכולם יידעו שהמקום מזמין, נעים לשבת בו, ושהשירות הוא אדיב. לכאורה, בקשה פשוטה, אך כשמסתכלים על כתבות תדמית מהסוג הזה, בדרך כלל מוצגות תמונות של המקום, ותמונות של המנות, אשר לא מעבירות את תחושת השירות והאדיבות שקיימת במקום.
לאחר חשיבה קצרה, הגעתי למסקנה שכדי להבין שזהו בית הקפה של העמק, שנעים לשבת בו, ושהשירות אדיב, צריך לייצר תמונה שונה מהסטנדרט.
לשם כך, בחרתי את אחד המלצרים, בחור צעיר מקומי, עם חיוך אמיתי כובש. צילמתי אותו במרכז בית הקפה, בדרך להגיש את הקפה לשולחן. התמונה בעיניי מעבירה בצורה מדויקת את המסר שגיל ביקש להעביר.

הגלידה הביתית של כרמית

גלידת דובדבנים

ובנושא אחר, יש לי גילוי נאות: כרמית אלקיים, מומחית לבישול בריא (“משחקי השף”) ואני גרים על אותו ההר. זה כבר כמה שנים שאנחנו משתפים פעולה בפרויקטים שונים, ביניהם מדור האוכל של כרמית במגזין גלילי, שאותו אני מצלם. במסגרת המדור, שלפתי את המתכון המעולה הזה לגלידת דובדבנים ביתית. מצורף המתכון להנאתכם:

גלידת דובדבנים ושקדים מסוכרים

גלידה מעולה ללא ביצים ועם טעם של גלידריה באיטליה

חומרים
250 גרם גבינת מסקרפונה
250 גרם גבינת ריקוטה
3/4 כוס דבש
1/2 כוס חלב
1/2 כוס שמנת מתוקה
1/4 כפית מלח
2 כפיות תמצית וניל איכותית
1/2 כוס גפרורי שקדים או חצאי שקדים מולבנים טבעיים
1 כף דבש
2 כוסות דובדבנים טריים מגולענים או פטל טרי

הכנה

  1. מערבבים בקערת המיקסר את הגבינות, החלב, השמנת, הדבש, המלח ותמצית הוניל. מערבבים מספר דקות עד שהתערובת אחידה. מעבירים את התערובת למכונת הגלידה ומפעילים לחצי שעה או על פי ההוראות של המכונה שברשותכם (*)
  2. במקביל, מחממים מחבת טפלון וקולים את השקדים כשלוש דקות עד שמזהיבים מעט. מוסיפים כף דבש ומערבבים בעזרת כף עץ עד שהשקדים מכוסים בדבש. מסירים מהלהבה ומפזרים את השקדים לקירור על נייר פרגמנט.
  3. חוצים את הדובדבנים לרבעים.
  4. כשהגלידה כבר כמעט מוכנה, מוסיפים את השקדים המסוכרים ואת הדובדבנים וממשיכים לערבב עוד כמה דקות.
  5. מעבירים לכלי ומקפיאים כשעתיים.
    (*) אם אין מכונת גלידה – מכינים את התערובת , מוסיפים שקדים ודובדבנים ומקפיאים. לאחר שעתיים , מוציאים מהקפיא ומערבבים פעם אחת, מכניסים שוב למקפיא. יש לחזור על הפעולה לפחות פעמיים.
    המתכון באדיבות כרמית אלקיים

ועוד תמונות קייציות:

את התמונות הבאות אני מביא כדי שתוכלו לשטוף את העיניים, ולהנות ממשב רוח קייצי מרענן..

 

להתראות בפוסט הבא!
אסף.

No Comments

Post A Comment

Skip to content